ROVAL SLX 24 - RIM

6.499,00

Nylige fremskridt har gjort kulfiber næsten lige i styrke til aluminium, men disse innovative teknologier kommer typisk til en høj pris. For når holdbarhed, styrke og budget er de tre bedste ting på din rullesøgliste, slår ingenting aluminium som det valgte materiale. Med dette i tankerne sætter vi os op for at skabe et skive-kun legeringshjulsæt, der indeholder mange af de ønskede kvaliteter, der findes i et carbonhjul, såsom lav vægt, stivhed og godt udseende, men med holdbarhed til at træne og køre både på og off road. Til sidst kom vores SLX 24 hjulsæt ud som et letvægts, holdbart hjulsæt, der er klar til det, du smider på det.

Den brede profil af SLX 24 er, hvad der virkelig sætter dem adskilt fra andre i samme vægtkategori. De fleste hjul i denne kategori har en meget smalere indvendig bredde, en fejl, der vanskeliggør et ordentligt dæk / rand-match. Men den 20 mm interne fælgbredde på SLX 24'erne har parret pænt med både vej og 'cross dæk'. Denne kamp giver mulighed for lavere rullemodstand på grund af muligheden for at køre lavere tryk og bredere dæk. Nedre tryk med større dæk og fælge er noget af et nyt koncept, men kan i høj grad forbedre kørekvaliteten og ydeevnen. Bred fælge giver mulighed for mere luftmængde i dækket, og med mere luft kræves der mindre pres for at have samme modstand mod knivlejligheder, hvilket giver dig en mere smidig tur uden risiko for lejligheder både på og off road. På præstationssiden af ​​ting, mindre tryk svarer til mindre rullemodstand via dæket, der opdager vejfejl i stedet for at hoppe over dem. Når der er for meget pres i et dæk uden at erkende det, vil din cykel sværere springe over vejfejl, og spilde dyrebare watt - men lavere tryk opsuger disse bump og forbliver din kraft strengt for fremadrettede bevægelser. Mindre tryk forbedrer også kraftigt greb, inspirerende selvtillid, når vejen bliver vred.

Selv med en budgetvenlig pris i tankerne sørgede vi for ikke at kompromittere kvaliteten med SLX 24's komponenter. Brugen af ​​kvalitetslegeringer sætter tonen for resten af ​​bygningen, kvaliteten og dermed begynder vi med De 24 mm dybe fælge, der tilbyder både lav vægt og stor holdbarhed, og håndflader dem til de samme aero (AF) hubs, som du finder på vores top-end-carbon modeller via 20/24 DT Swiss Competition eger - hvilket resulterer i en respektabel 1495-grams hjulsæt. Bygge hjul for hånd er en praksis, der bliver knappe, men at være fuldt investeret i at lave de bedste hjul betyder, at vi ved, at håndbyggede hjul giver et niveau af kvalitet, der er uovertruffen af ​​maskiner. Maskiner savner små forskelle, som mennesker fanger, og det er de fejl, der gør forskellen mellem et godt og et prestigefyldt hjulsæt.

Hvis du leder efter et non-nonsense hjulsæt, som du kan køre og træne på med samme aplomb, uden at bekymre dig om pålidelighed, så kig ikke længere end vores SLX 24 hjulsæt.

 

  • Rim Type: Alloy clincher, 2Bliss Klar
  • Rim Materiale: Legering
  • Bremseflade: CNC-legering
  • Rimdybde: 24mm
  • Rimbredde: 20 mm intern, 24 mm ekstern
  • Front Spoke Pattern: Radial
  • Baggrebsmønster: Radial / To-kryds (2: 1)
  • Spoke Count: 20 front, 24 rear
  • Spoke Type: DT Swiss Competition Race T-head
  • Nippeltype: DT Swiss Pro Lock sekskantet
  • Front Hub: Roval AF1, forseglede patronlagre
  • Baghjul: Roval AF1, forseglede patronlagre, DT Swiss 350 internals, 11-speed
  • Monteringsmetode: Håndbygget
  • Ekstra: Roval stål hurtigudslip, Roval rørløse stik og ventiler
  • Total Hjulsæt Vægt: 1.495g
Inspiration